Handelsbetingelser
 

Generel information om handel på internettet
Du kan trygt betale online gennem vores online bookingsystem. Alle betalinger foregår igennem en sikker server som er godkendt af PBS. Du kan læse mere om sikkerhed ved online betalinger på følgende hjemmesider: www.betaling.dk og www.fdih.dk.

Bestilling
Mens du booker, reserverer vi de valgte værelser til dig i ti minutter. Hvis du ikke gennemfører betalingen indenfor de ti minutter, vil værelserne blive frigivet og din reservation vil blive annulleret.

Priser og betaling
Alle priser er oplyst i danske kroner (DKK) inklusive moms.

Betalingen i vores online booking foregår ved at benytte et betalingskort - de understøttede korttyper fremgår af de viste kortlogoer. 

Betalingen for opholdet trækkes fra din konto ved afslutning af bestillingen.

Efter betaling bliver din browser viderestillet til en kvittering hvor alle oplysningner i forbindelse med din bestilling og betaling fremgår. Kvitteringen bliver ligeledes sendt til den email adresse du opgiver ved bestilling.

Fortrydelsesret og refusion
Du har mulighed for at annullere din booking på følgende vilkår:

  • Alle ophold kan rettidigt afbestilles indtil kl. 12.00 dagen før ankomst.
  • Ved rettidig afbestilling refunderes hele beløbet - dog undtaget kr. 100, der betragtes som administrationsgebyr.
  • Hvis du afbestiller senere end de rettidige frister for afbestilling mister du hele det indbetalte beløb.

    Afbestillingen skal være skriftlig og skal sendes til os pr. email eller post.

Registrering af oplysninger
Vi registrerer dit navn, din adresse, din e-mail samt andre oplysninger afgivet i forbindelse med din bestilling i vores kundekartotek. Oplysningerne videregives ikke til tredjepart, men vi beholder registreringen i 5 år.
Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres, før de sendes over Internettet.

Reklamationsbehandling
Hvis du af en eller anden grund ikke modtager en bekræftelse på din bestilling, og du ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, kan du skrive til nedenstående adresse eller ringe til os.

Klager over bookingforløbet, selve bookingen eller opholdet skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din bekræftelse. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. Ét år efter opholdet ophører retten til at klage i henhold til Købelovens §83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.

En klage kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. 
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@sandvighavn.dk.