E-handelsbetingelser for Danhostel Horsens

Salgs- og leveringsbetingelser
I det nedenstående finder du nyttige informationer i forbindelse med brug af online booking. Du kan blandt andet læse om, hvordan vi behandler dine indtastede oplysninger, hvordan du modtager din kvittering i forbindelse med et køb og meget mere.

Betaling
Alle priser oplyst i Danhostel Horsens online bookingsystemet er ligesom alle andre steder på hjemmesiden oplyst i danske kroner inklusive moms og alle afgifter med mindre andet er oplyst og klart fremgår i den pågældende situation.

Betaling foregår ved at benytte et af de godkendte betalingskort/ kreditkort i online booking, herunder blandt andet Dankort, Visa og Mastercard. Der er pålagt et gebyr på handel, der foregår gennem online booking. Bemærk det fulde beløb trækkes ved bestilling.

Informationer om handel på internettet
Du kan trygt handle på internettet gennem vores online bookingsystem. Du er som forbruger som udgangspunkt sikret i forhold til eventuel misbrug af dit kreditkort på nettet, derfor er der ikke nogen selvrisiko ved misbrug af dit betalingskort via internettet. Du kan læse mere om, hvordan du som forbruger skal forholde dig til betalinger på nettet på følgende hjemmesider: www.betaling.dkwww.fdih.dk.

Forsendelse og levering
Du vil ved booking og betaling af et værelse og andre tilkøb få forevist en kontrakt fra Danhostel Horsens, hvori regnskabet for dit køb fremgår. Kontrakten kan printes ud fra hjemmesiden efter gennemført booking, og fremsendes ligeledes via e-mail umiddelbart efter købet, hvis korrekt e-mailadresse er oplyst af køber.

Levering af det bestilte produkt sker ved ankomst hos Danhostel Horsens på ankomstdagen (og afsluttes ved afrejse på afrejsedagen). Begge disse tidspunkter oplyses i den ovennævnte kontrakt.

Fortrydelsesret og refusion
Du har mulighed for at annullere din booking på følgende vilkår:

Rettidig afbestilling kan foretages senest 72 timer før ankomst (Ankomst beregnes som kl. 16.00 på ankomst dagen). Ved rettidig afbestilling tager vi 35% af det samlede beløb i afbestillingsgebyr. Ved afbestilling senere end 72 timer før ankomst tilbagebetales intet.

Registrering af oplysninger
Danhostel Horsens registrerer dit navn, din adresse, din e-mail samt andre oplysninger afgivet i forbindelse med købet i sit kundekartotek. Vi opbevarer dine oplysninger i overensstemmelse med den danske regnskabslov. Herefter vil alle oplysninger blive slettet eller anonymiseret på en sådan måde, at oplysningerne ikke længere kan identificere dig

Danhostel Horsens anvender serverside cookies og en sikker forbindelse til at skabe sikkerheden om de oplysninger, som du afgiver på siden.

Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres før de sendes over internettet.

Persondatapolitik 

For at kunne administrere gæsters ophold indsamler Danhostel Horsens informationer omkring gæsten. Det drejer sig om følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, e-mail.


Danhostel Horsens opbevarer dine oplysninger i overensstemmelse med den danske regnskabslov. Herefter vil alle oplysninger blive slettet eller anonymiseret på en sådan måde, at oplysninger ikke længere kan identificere dig.  


Du har som gæst ret til at få indblik i hvilke oplysninger Danhostel Horsens opbevarer om dig. Dette kan gøres skriftligt på info@danhostelhorsens.dk. Du har ligeledes ret til at få rettet fejlagtige oplysninger. I tilfælde hvor de ikke er i konflikt med gældende lovgivning kan gæsten ansøge om at få slettet sine data fra Danhostel Horsens PMS system. Evt. klager kan rettes til datatilsynet.

Reklamationsbehandling
Hvis du af en eller anden grund ikke modtager din kontrakt, som bekræfter dit køb, og du ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, så kan du skrive til nedenstående adresse eller telefonnummer.

Klager over bookingforløbet, selve bookingen eller produktet (opholdet) skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din kontrakt. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. Ét år efter modtagelsen af varen (opholdet) ophører retten til at klage i henhold til Købelovens §83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.

Når Danhostel Horsens modtager din klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Danhostel Horsens vil tage stilling til om den modtagne vare skal refunderes,ombyttes eller om der skal gives prisnedslag.

Virksomhedsoplysninger
Danhostel Horsens
Flintebakken 150
8700 Horsens
Tlf.: 75616777
E-mail: info@danhostelhorsens.dk
Cvr.:39184842